Faktury

Możliwości modułu:

Moduł Faktury to łatwe wystawianie dokumentów handlowych również w walutach obcych, cennik z dowolną ilością cen, kartoteki kontrahentów wraz indywidualnymi warunkami handlowymi oraz wielowymiarowe rabaty. Moduł dostępny jest w pakiecie promocyjnym CDN OPT!MA START Mikrofirma wraz z modułem Kasa/Bank.

 

 

Funkcjonalność modułu Faktury obejmuje między innymi:

  • wystawianie faktur sprzedaży dla podmiotów gospodarczych oraz osób fizycznych, faktur zakupu, paragonów, faktur zakupu od rolnika ryczałtowego, wewnętrznych faktur zakupu i sprzedaży, faktur zaliczkowych
  • fiskalizację paragonów i faktur sprzedaży dla osób fizycznych - współpraca z drukarkami fiskalnymi,
  • faktury korygujące (ilość, wartość, podatek VAT),
  • wystawianie dokumentów związanych z procesem przedsprzedaży - faktur Pro Forma,
  • wystawianie dokumentów w walutach obcych - na dokumencie sprzedaży można określić walutę, rodzaj kursu i aktualny przelicznik,
  • możliwość wydruku faktury wraz ze skojarzonymi dokumentami kasowymi,
  • standardowe formy płatności (gotówka i przelew) oraz płatności kartami kredytowymi, kompensaty, kredyty oraz inne dowolnie definiowane
  • elastyczną, definiowalną numeracja dokumentów,
  • prowadzenie dowolnej ilości kartotek usług z możliwością podziału na dowolne grupy asortymentowe prezentowane w formie drzewa,
  • obsługę kodów kreskowych.

 

Moduł Faktury charakteryzuje się dużą swobodą pracy:

  • operacje seryjne (zbiorcze zatwierdzanie i usuwanie oraz kopiowanie dokumentów)
  • faktury można wystawiać w cenach "od netto" lub "od brutto",
  • dla faktur można ustalić dowolny system numeracji,
  • nieograniczona lista cen w dowolnej walucie,
  • dla każdego kontrahenta można zdefiniować szczegółowe warunki handlowe,
  • wygląd graficzny faktury można dowolne definiować - układ kolumn, nagłówek faktury, umieszczenie logo firmy, dzięki darmowemu generatorowi raportów GenRap,
  • opisywanie cechami (atrybutami) pozycji na dokumencie (towarów) oraz całych dokumentów i kontrahentów,
  • gotowe zestawienia według cech (atrybutów) pozycji na dokumencie i całych dokumentów.

Okno sprzedaży dedykowanej to narzędzie efektywnie podwyższające jakość obsługi stałych klientów. Oprócz możliwości szybkiego wystawienia dokumentów na danego kontrahenta okno to zawiera wszystkie kluczowe informacje dotyczące kontrahenta:

  • dane teleadresowe z możliwością podglądu karty kontrahenta,
  • zestawienie rabatów z możliwością wydruku indywidualnego cennika,
  • historię kontrahenta (wszelkie dokumenty związane z kontrahentem),
  • historię płatności kontrahenta wraz z prognozą przyszłych,
  • przyznany limit kredytu kupieckiego, wartość przeterminowanych płatności, zadłużenia i pobranych zaliczek,
  • analizę w formie wykresu słupkowego sprzedaży za ostatnie 3 miesiące w porównaniu z analogicznymi miesiącami w roku poprzednim,
  • listę zdarzeń CRM dotyczących kontrahenta z możliwością rejestracji nowych z poziomu okna.

Łatwa sprzedaż pozwala na znaczne skrócenie całego procesu wystawiania dokumentów sprzedaży, który ogranicza się do 3 kroków: zaznaczenie zasobów i określenie ilości, wybór dokumentu (faktura, paragon), wybór kontrahenta na dokumencie. Od strony zakupowej można wykorzystać opcję Łatwe zakupy.

CDN OPT!MA wyposażona jest w specjalne alternatywne okno sprzedaży detalicznej - moduł CDN OPT!MA Detal. Okno to przystosowane jest do współpracy z panelami dotykowymi.

System jest dostosowany do przepisów dotyczących wymiany handlowej z kontrahentami z Unii Europejskiej umożliwiając m. in. rejestrowanie wewnątrzwspólnotowych transakcji nabycia oraz dostawy, a także transakcji trójstronnych (pośrednictwa sprzedaży).

Specjalną propozycję stanowi dodatkowa aplikacja CDN OPT!MA Ofertowanie, która usprawnia przygotowanie w Microsoft Office Word oferty handlowej, w oparciu o aktualne dane pobierane bezpośrednio z CDN OPT!MA.

System CDN OPT!MA może współpracować z systemem ECOD, dzięki czemu możliwa jest elektroniczna wymiana dokumentów z partnerami handlowymi, m. in. z sieciami handlowymi. Eksport faktur oraz import zamówień realizowany jest w standardzie EDI (Electronic Data Interchange).

 

________________________________________________________________

Masz problem z wdrożeniem programu Comarch CDN Opt!ma? Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym działem serwisu.

Napisz: biuro@hant.pl lub zadzwoń: +48 61 8118058. 

« Oprogramowanie handlowe w ofercie Hant


P.U.H. HANT
ul. Brzoskwiniowa 30
62-095 Murowana Goślina

tel. 61/811 80 58
61/811 80 59
61/812 29 54
fax. 61/811 80 55
mail:biuro@hant.pl