Subiekt 5 EURO

Możliwości programu:

Subiekt 5 EURO to nowa wersja popularnego systemu do obsługi sprzedaży - Subiekta 5. Program wzbogacony jest o niezbędne zmiany wynikające z przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Zawiera komplet funkcji potrzebnych do prowadzenia małego i średniego przedsiębiorstwa (m.in. wystawianie faktur i innych dokumentów handlowych, kontrola stanów magazynowych, tworzenie przydatnych zestawień i raportów). Subiekt 5 EURO posiada także szereg modyfikacji, które czynią ten program nowoczesnym narzędziem do prowadzenia firmy handlowej, usługowej i produkcyjnej w warunkach unijnych.

Główne cechy programu to:

  • pełna obsługa magazynowo-finansowa firmy: wszystkie typy dokumentów handlowych, magazynowych, kasowych i bankowych, rejestracja transakcji wewnątrzunijnych, możliwość ustalania formy wydruku;
  • możliwość sprzedawania towarów w ujęciu wartościowym;
  • obsługa kart kredytowych;
  • ewidencja i rozliczanie należności i zobowiązań (historia płatności dokumentu, raporty kasowe, wystawianie not odsetkowych i wezwań do zapłaty itp.);
  • możliwość udzielania i rozliczania zaliczek (także przez skojarzenie dwóch dokumentów);
  • bogate możliwości definiowania cen zakupu i sprzedaży, jednostek miar, form płatności, upustów, poziomów cen, walut; automatyczne przeceny; raporty z przeprowadzonych przecen;
  • rozbudowane kartoteki towarów, usług, kompletów (uproszczona obsługa produkcji), opakowań zwrotnych; zapisywanie historii zmian w kartotekach;
  • pełna kartoteka kontrahentów: z uwzględnieniem m.in. numeru identyfikacyjnego podatnika w Unii Europejskiej, z podziałem na odbiorców i dostawców; kontrola zadłużenia; komunikat wyświetlany przy wystawianiu dokumentu, udzielanie upustów przy osiągnięciu określonego obrotu, dane płatnika i odbiorcy;
  • rozbudowana kalkulacja cen; uproszczony cennik z możliwością importowania przez programy Microsoft Word i Microsoft Excel;
  • prowadzenie ewidencji stanów wielu magazynów wg zasady LIFO lub FIFO w rzeczywistych cenach zakupu; usprawniona funkcja kontroli stanów minimalnych; możliwość rezerwacji stanów magazynowych i wydawania dyspozycji za pomocą zamówień;
  • drukowanie na dowolnej drukarce kodów kreskowych i etykiet z cenami, np. w formie naklejek;
  • usprawniony mechanizm szybkiego wyszukiwania towarów i kontrahentów wg dowolnych kryteriów;
  • wszystkie niezbędne słowniki, w tym słownik państw z obsługą kodów krajów Unii Europejskiej;
  • sporządzanie wielu zestawień i raportów (rejestr VAT, bilans, remanent na dowolny dzień, wyliczenie zrealizowanej marży, szczegółowa analiza i graficzna prezentacja wyników sprzedaży, zestawienia dotyczące opakowań zwrotnych itp.); możliwość dołączania własnych zewnętrznych modułów zestawień;
  • moduł do obsługi promocji cenowych pozwalający dynamicznie kształtować politykę handlową firmy;
  • szczegółowa konfiguracja parametrów pracy programu; system uprawnień dla użytkowników;
  • wielopoziomowa współpraca z większością używanych w Polsce drukarek i kas fiskalnych oraz czytników kodów kreskowych; obsługa najnowszych modeli urządzeń fiskalnych;
  • rozbudowany system archiwizacji danych; wbudowane zabezpieczenie przed awariami; możliwość przeprowadzania archiwizacji w czasie pracy w sieci oraz archiwizowania danych wybranego podmiotu; ulepszona kompresja danych;
  • przyjazny interfejs użytkownika - obsługa za pomocą myszki, podręczne kalendarzyki, automatyczne przeliczanie dat, zakładki ułatwiające przełączanie się między ekranami itp.;
  • praca jednostanowiskowa lub w sieci komputerowej (licencja podstawowa na 3 stanowiska komputerowe); możliwość przenoszenia danych na dyskietce lub przesyłania ich przez modem oraz definiowania schematów komunikacji;
  • praca w systemie MS-DOS lub w oknie DOS w systemie Windows; współpraca z programami księgowymi Insertu: Rewizorem dla Windows i Rewizorem 3 EURO oraz Rachmistrzem 4 EURO.

W podstawowej wersji pakietu znajduje się licencja do pracy na trzech stanowiskach komputerowych.

Dotychczasowi użytkownicy Subiekta 5 mogą zakupić specjalne rozszerzenie w wersji 3-stanowiskowej lub wielostanowiskowej.

Masz problem z wdrożeniem programu Subiekt? Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym działem serwisu.

Napisz: biuro@hant.pl lub zadzwoń: +48 61 8118058.   

« Oprogramowanie handlowe w ofercie Hant


P.U.H. HANT
ul. Brzoskwiniowa 30
62-095 Murowana Goślina

tel. 61/811 80 58
61/811 80 59
61/812 29 54
fax. 61/811 80 55
mail:biuro@hant.pl