Program dla gastronomii SOGA XS

Program do zarządzania placówką gastronomiczną jest w pełni profesjonalnym systemem zapewniającym właścicielowi kontrolę nad prowadzoną restauracją. Nie zawsze rozbudowane funkcjonalności programu SOGA są wykorzystywane przez użytkowników, zwłaszcza w sytuacji, gdy oprogramowanie znajduje zastosowanie w mniejszej placówce gastronomicznej. Wychodząc naprzeciw użytkownikom o mniejszych wymaganiach, producent programu SOGA przygotował wersję SOGA XS o nieco okrojonej liście funkcjonalności. O ile praca z programem w wersji XS jest równie sprawna i przyjemna, jak z programem w pełnej wersji, to jednak eliminacja lub ograniczenie niektórych funkcji znacząco wpływa na cenę systemu, dając możliwość wykorzystania go także w mniejszych restauracjach, barach, stołówkach. Poniżej zamieszczono listę różnic pomiędzy wersjami programu SOGA.

Możliwości programu:

Profesjonalny system obsługi punktów gastronomicznych SOGA stanowi niezwykle przydatne narzędzie wspierające funkcjonowanie każdej restauracji, baru, kawiarni, etc.
Poza podstawowymi funkcjami, takimi jak:
- obsługa rachunków,
- zarządzanie zamówieniami oraz
- wystawianie paragonów i faktur,

system pozwala na dokładne monitorowanie sprzedaży i szczegółowe rozliczanie kelnerów.

Przejrzysty i bardzo czytelny układ programu umożliwia niezwykle szybkie opanowanie go przez pracowników - także tych mniej obytych z komputerem.

Dzięki bardzo przejrzystej konstrukcji programu, zarządzający systemem może go w dowolny sposób konfigurować, odzwierciedlając rzeczywisty układ stolików czy budując wygodne menu.

Osobnym modułem wchodzącym w skład pakietu dla gastronomii jest moduł magazynowy, który uzupełnia działanie całego systemu o możliwość szczegółowego rozliczania stanów oraz wartości magazynu, budowania receptur oraz ewidencjonowania dokumentów od dostawców.

Na uwagę zasługuje również możliwość współpracy z oprogramowaniem hotelowym, co znacznie zwiększa możliwości wykorzystania programu.


Najważniejsze funkcje systemu:



• obsługa wielu rachunków jednocześnie

• graficzne odwzorowanie ułożenia stolików

• wiele rachunków na jednym stoliku

• przenoszenie rachunków na inny stolik

• łączenie i dzielenie rachunków

• przejmowanie rachunków

• system komentarzy do artykułów

• wydruk zamówień na drukarkach bonowych (np. w kuchni i w barze)

• możliwość ustalania priorytetów dla zamówień

• rabaty do poszczególnych pozycji i do całych rachunków

• wydruk rachunków próbnych

• dowolna ilość sal

• dowolna liczba kelnerów

• praca na jednym lub kilku stanowiskach w sieci

• definiowanie grup dla artykułów

• generowanie raportów

• współpraca z programem hotelowym

• współpraca z urządzeniami fiskalnymi

• wystawianie faktur VAT (również w EURO)

• wydruk faktur na drukarce zwykłej lub bonowej

• nadawanie różnych uprawnień użytkownikom

• automatyczna archiwizacja danych
 

 

SOGA- funkcje programu

SOGA Standard SOGA XS
Współpraca z SOHO TAK TAK
Współpraca z innymi systemami hotelowymi TAK NIE
Obsługa magazynu TAK NIE
Obsługa bonowników TAK NIE
Obsługa wag TAK NIE
Praca w sieci TAK NIE
Podgląd dla kierownika TAK NIE
Eksport do programu księgowego TAK NIE
Moduł zestawienia własne TAK NIE
Zestawy składane TAK NIE
Liczba sal b/o 1
Liczba stolików b/o 10
Koszt uaktualnienia* 10% 30%
Koszt uaktualnienia po 13 miesiącach** 30% 75%
Forma sprzedaży BOX LIC

* zakup rocznej aktualizacji upgrade w terminie do 13 miesięcy od daty zakupu.

** zakup rocznej aktualizacji upgrade w terminie późniejszym niż 13 miesięcy od daty zakupu

Okres 13 miesięcy liczony jest od daty zakupu licencji podstawowej. Zakup dodatkowych modułów w terminie późniejszym nie powoduje przedłużenia wspomnianego okresu.

Do pobrania:

Instrukcja obsługi programu: instrukcja PDF  wielkość pliku: 2,3 MB
  format pliku: PDF
 

Masz problem z wdrożeniem programu SOGA? Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym działem serwisu.

Napisz: biuro@hant.pl lub zadzwoń: +48 61 8118058.

« Oprogramowanie gastronomiczne w ofercie Hant


P.U.H. HANT
ul. Brzoskwiniowa 30
62-095 Murowana Goślina

tel. 61/811 80 58
61/811 80 59
61/812 29 54
fax. 61/811 80 55
mail:biuro@hant.pl