Asystent klienta CC600 przenosi wygodę, szybkość oraz zadowolenie klienta podczas zakupów na zupełnie nowy poziom. Oparty na najnowszej platformie AndroidTM CC600 zapewnia Twoim klientom płynne i dobrze znane środowisko zakupów, a Twojej firmie gwarantowane bezpieczeństwo i długi cykl życia, na które będzie mogła liczyć. Ten elegancki i przystępny cenowo 5-calowy kiosk jest łatwy w instalacji, co pozwala na udostępnienie klientom zalet samoobsługi w każdej alejce i każdym dziale sklepu — niezależnie od tego, w której części sklepu znajdują się klienci, pomoc jest zawsze w zasięgu ręki. Dzięki urządzeniom CC600 kupujący mogą zarejestrować i odebrać zamówienie, znaleźć produkt lub określić cenę, wyszukać informacje, wezwać pracownika, uzyskać spersonalizowane oferty, dokonać zakupu i wiele więcej. Podejście firmy Zebra oparte na platformie oraz pakiet funkcjonalnych rozwiązań dla przedsiębiorstw Mobility DNATM umożliwiają łatwą migrację starszych kiosków samoobsługowych do platformy nowej generacji z systemem Android. Asystent klienta CC600 — moc systemu Android w Twoich kioskach samoobsługowych.
Ultrawydajny procesor i wyświetlacz wielodotykowy o wysokiej rozdzielczości zapewniają doskonałe wrażenia podczas korzystania z każdej aplikacji samoobsługowej, w tym najbardziej wymagających aplikacji interaktywnych i multimedialnych. Użytkownicy otrzymują wyrazistą grafikę, płynne animacje i natychmiastową reakcję, których oczekują od nowoczesnego urządzenia. A Twoja firma zyskuje najnowocześniejszą platformę opartą na systemie Android z wbudowaną obsługą przyszłych wersji.
CC600 wyposaży kioski samoobsługowe w alejkach Twojego sklepu w ten sam interfejs Android, który znają i kochają Twoi klienci. Standardowe gesty systemu Android, takie jak przesuwanie, przewijanie, szczypanie i powiększanie, praktycznie eliminują konieczność uczenia się obsługi — jeśli klienci umieją korzystać z telefonu komórkowego, będą umieć obsługiwać CC600.
CC600 zapewnia niezawodną, najlepszą w swojej klasie wydajność, która uczyniła z firmy Zebra światowego lidera w branży skanowania kodów kreskowych. Twoja firma zyska szybki i wydajny odczyt zarówno drukowanych, jak i mobilnych kodów kreskowych. A nasze zaawansowane algorytmy dekodowania zapewnią odczyt za pierwszym podejściem nawet uszkodzonych i źle wydrukowanych kodów kreskowych. Niezależnie od tego, czy klient skanuje kod kreskowy na artykule w celu sprawdzenia ceny, czy też elektroniczną kartę lojalnościową w swoim telefonie komórkowym w celu uzyskania osobistej oferty, może liczyć na pomyślny odczyt za pierwszym podejściem i za każdym razem.
Poproszenie o pomoc za pomocą CC600 jest bardzo łatwe. Wbudowany mikrofon i głośnik oraz obsługa komunikacji Push-to-Talk umożliwiają potrzebującym pomocy klientom łatwe nawiązanie rozmowy z ekspedientem lub asystentem wirtualnym. Zaawansowana technologia głosowa zapewnia krystalicznie czysty dźwięk podczas komunikacji głosowej — niezależnie od tego, w jak głośnych warunkach odbywa się rozmowa. Można też przekierowywać rozmowy do pracowników wewnątrz sklepu lub do specjalistów w innym miejscu, aby zapewnić klientom możliwie najlepszą obsługę w każdej sytuacji.
Pakiet programistyczny EMDK firmy Zebra umożliwia pełne wykorzystywanie wszystkich funkcji i możliwości CC600. To oparte na interfejsie graficznym narzędzie obejmuje kompleksowy zestaw interfejsów API i przykładowy kod źródłowy, które upraszczają proces kodowania, skracając czas potrzebny na programowanie, zmniejszając związany z tym wysiłek oraz zmniejszając ryzyko pomyłek. Za pomocą tego samego zestawu można tworzyć aplikacje dla innych urządzeń marki Zebra z systemem Android — nie ma potrzeby uczenia się innych ram tworzenia aplikacji ani ponownego pisania kodu.
Przeglądarka Enterprise Browser firmy Zebra umożliwia łatwe tworzenie bogatych w funkcje aplikacji internetowych wykorzystujących dowolne możliwości CC600, takie jak skanowanie kodów kreskowych i rejestracja podpisów.
Środowisko wieloplatformowych narzędzi programistycznych Xamarin umożliwia programistom wykorzystywanie swoich narzędzi i umiejętności w zakresie języka C# do tworzenia szybkich i atrakcyjnych aplikacji na urządzenia z systemem Android. A opracowane przez firmę Zebra narzędzia EMDK dla systemu Xamarin ułatwiają wbudowanie do aplikacji działających w tym środowisku wszystkich zaawansowanych funkcji CC600.
Kompaktowa budowa, smukły profil i standardowy uchwyt VESA sprawiają, że CC600 można zamontować w niemal dowolnym miejscu sklepu, od końców regałów wyznaczających alejki po półki, słupki i ściany. Do użytku można go łatwo wdrożyć za pośrednictwem sieci przewodowej lub bezprzewodowej. A obsługa technologii Power-over-Ethernet w standardzie eliminuje konieczność montowania gniazdka elektrycznego przy każdym urządzeniu, co pozwala skrócić czas i obniżyć koszty instalacji.
Dostępna wyłącznie w ofercie firmy Zebra platforma LifeGuardTM for Android gwarantuje bezpośrednie aktualizacje zabezpieczeń przez 10 lat od chwili wprowadzenia na rynek, łącznie z możliwością przejścia na przyszłe wersje systemu Android1, co zapewnia doskonały zwrot z inwestycji i długość cyklu użytkowania. Funkcja LifeGuard Analytics zapewnia zaś kompleksową, rewolucyjną kontrolę nad procesem aktualizacji systemu operacyjnego. Program LifeGuard Analytics, dostępny bezpłatnie w ramach umowy serwisowej Zebra OneCare, zapewnia natychmiastowy i łatwy dostęp do informacji o dostępnych aktualizacjach, podaje, czy dana aktualizacja jest aktualizacją priorytetową i umożliwia sprawdzanie, które urządzenia się do danej aktualizacji kwalifikują. Pozwala ona także automatycznie aktualizować urządzenia bezprzewodowo za naciśnięciem jednego przycisku. z łatwością monitorować proces aktualizacji i zarządzać nim w czasie rzeczywistym.
Aplikacja StageNow firmy Zebra umożliwia organizacjom dowolnej wielkości łatwą instalację i konfigurację kilku czy też setek urządzeń z systemem Android za pomocą szybkiego zeskanowania kodu kreskowego. To proste w obsłudze, oparte na kreatorze narzędzie ułatwia tworzenie najbardziej nawet złożonych profili instalacji i konfiguracji. Restricted Mode, nowa funkcja w ramach aplikacji StageNow, to natomiast pierwsze w branży rozwiązanie tego rodzaju. Umożliwia ono dezaktywację funkcji Google Mobile Services (GMS), w które standardowo wyposażony jest system operacyjny, za jednym prostym kliknięciem — i ponowną ich aktywację w razie potrzeby.
Jeśli do zarządzania urządzeniami mobilnymi firma używa systemu AirWatch lub SOTI MobiControl, może tego samego systemu używać do zarządzania kioskami CC600, upraszczając proces zarządzania urządzeniami mobilnymi. Rozwiązanie to umożliwia konfigurację, monitorowanie, rozwiązywanie problemów, aktualizację ustawień urządzeń i wiele innych zadań związanych z obsługą wszystkich kiosków CC600 i innych urządzeń — z jednej konsoli centralnej.
Dzięki opcjonalnym usługom Zebra OneCare urządzenia CC600 będą działać z maksymalną wydajnością. Wybrać można poziom usług odpowiadający potrzebom i budżetowi swojej firmy — od pomocy technicznej dostępnej w czasie godzin urzędowych (czasu lokalnego) po wsparcie w trybie 24/7 — przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Niezależnie od tego, jaki poziom usług wybierzesz, otrzymasz kompleksowe wsparcie, które obejmuje normalne zużycie i przypadkowe uszkodzenia — jeżeli coś się zepsuje, my to naprawimy bez zadawania pytań. Ponieważ nikt nie zna produktu lepiej niż jego producent, otrzymasz wsparcie oparte na niezrównanej wiedzy technicznej. A nasi fachowcy mówią w Twoim języku — nasze centra wsparcia obsługują 17 różnych języków i są przygotowane do udzielania pomocy klientom w praktycznie dowolnym zakątku świata.
Zyskaj dostęp do wszystkich danych dotyczących zarządzania urządzeniami potrzebnych do przeniesienia dostępności urządzeń, wydajności operacyjnej i zwrotu z inwestycji na wyższy poziom. Usługa zapewniania widoczności zasobów Asset Visibility Service (AVS) to łatwe w obsłudze i wdrażaniu rozwiązanie, które do działania nie wymaga systemu do zarządzania urządzeniami mobilnymi dla firm (Enterprise Mobility Management, EMM). Usługi zapewniania widoczności operacyjnej Operational Visibility Services (OVS) to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania urządzeniami, które wykorzystuje informacje dostępne w Twoim systemie EMM, aby pomóc firmie uzyskać większe korzyści z posiadanych przez nią urządzeń marki Zebra. Te opcjonalne usługi można dodać do wariantowej umowy wsparcia Zebra OneCare.
Najważniejsze cechy produktu:
Parametry techniczne:
Potrzebujesz porady przy wyborze optymalnej sprawdzarki cen? Skontaktuj się z naszymi konsultantami:
- napisz: biuro@hant.pl
- zadzwoń: +48 61 8118059
P.U.H. HANT
ul. Brzoskwiniowa 30
62-095 Murowana Goślina
tel. 61/811 80 58
61/811 80 59
61/812 29 54
fax. 61/811 80 55
mail:biuro@hant.pl